M'ho varen contar i ho vaig oblidar. Ho vaig veure i ho vaig entendre. Ho vaig fer i ho vaig aprendre. Confucio, 551-479 a.

diumenge, 27 de novembre del 2016

Viatge a l'edat dels metalls

Estic de viatge a l'edat dels matalls. Tot és molt bonic, hi ha cases de pedres i fang.
Les vestimentes són boniques, peró una mica fines. Les muralles són altes i grosses. Amunt de les muralles hi ha homes amb armadures de ferro.

Les dones poeten joies de ferro, porten colgants, anells, polseres, arracades... Hi ha xiquets. No hi ha escoles. Tenen hortes, telers, forns, un pastor que va amb els animals per els camps.

Fora de les muralles es trobava els dòlmens, menhirs i els cromlecs. A les cases hi ha fogueres. I a les fogueres hi ha carn. Fora de les cases hi ha telers.

Tinc una amiga, es diu Ariadna, és molt bonica, amable, peró es més menuda que jo. Té una germana de nom Aitana. Aitana és de la meua edat, 11 anys, i té pigues. És també molt reguapa, serà de família. Aitana té el monyo negre i Ari el té més clar. Tenen una casa molt xula.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar el teu comentari !