M'ho varen contar i ho vaig oblidar. Ho vaig veure i ho vaig entendre. Ho vaig fer i ho vaig aprendre. Confucio, 551-479 a.

diumenge, 27 de novembre del 2016

VIATGE AL PASSAT

Això es de un xiquet que es deia Miguel que un dia estava passejant per el Centre comercial l'Arena i volia anar al bany, però va vore una porta molt estranya i un home li va dir que no entrara i quan es va anar va entrar i va vore que estava viajant en el temps a cent anys abans de Crist en Roma amb Julio César. Va presenciar la Mort d'un home que anava en contra d'ell. Miguel no entendia res perquè no parlava el seu idioma però si s'entenien per signes gracies a que Miguel savia un poc del llenguatge de gestos.

Li va dir a Julio que si el podia ajudar a combatre als malvats i ell li va respondre que sí i van anar a lluitar amb tot l'exèrcit de l'amic Julio.

Després Miguel va trobar una altra vegada la porta i provant sort va entrar i quan va obrir els ulls ja estava en la porta de l'Arena, finalment va viure una experiència molt agradable

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar el teu comentari !