M'ho varen contar i ho vaig oblidar. Ho vaig veure i ho vaig entendre. Ho vaig fer i ho vaig aprendre. Confucio, 551-479 a.

diumenge, 27 de novembre del 2016

VIATGE AL NEOLÍTIC


L'altre dia vaig vore una màquina del temps i vaig entrar, en entrar sense volar vaig apretar a un botó que ficava "N" de sobte la màquina va fer com un coet, va anar cap al cel fins que va entrar a una espècie d'estrela. La màquina va començar a caure i quan va arribar a terra va fer un colp molt fort, però sense soroll.

Vaig eixir de la màquina  del temps i vaig vore que estaba envoltada de pedres, al cap de deu minuts vaig compendre que era un Cròmlec i que estava al Neolític.

Vaig começar a correr i a correr fins que vaig vore un poblat, vaig començar a donar voltes al poblat fins que vaig trovar una porta que pareixia l'entrada, vaig trobar tres dones que estaven treballant al camp. La primera dona estava conreant la terra amb unes ferramentes de pedra, la segona estaven recol·lectant amb una cistella blat, cigrons i pèsols.

Després vaig vore dos homes que carrregaven amb un animal mort, vaig pensar que l'havien caçat, però em vaig adonar que era un porc i que, darrere d'ells, hi havia una tanca amb molts porcs domesticats, clar al Neolític domesticavem animals.

Vaig començar a caminar i vaig vore una xica que portava un vestit de llana, la xica estava teixint amb un teler un vestit de fibres vegetals.

Vaig vore tantes coses que em vaig cansar així que vaig anar cap al Cròmlec, vaig entrar en la màquina del temps, vaig apretar un botó que posava "tornada a casa" i vaig tornar.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar el teu comentari !