M'ho varen contar i ho vaig oblidar. Ho vaig veure i ho vaig entendre. Ho vaig fer i ho vaig aprendre. Confucio, 551-479 a.

dilluns, 28 de novembre del 2016

Viatge al paleolític



Tot va començar quan un dia un home volia ser famós, es a dir , volia fer una màquina del temps per a anar al passat, futur. Així que un dia per la nit es va ficar a treballar amb la seva màquina i a les 4 del matí va vore una llum molt estranya, així que es va asomar a la finestra i va vore a un home amb capa i espasa i l’home es va quedar mirant fixament la seva finestra i de sobte l’home va caure al terra.

Al despertar va vore que estava al carrer, peró no a la seva època perquè hi havia gent amb roba molt però que molt antiga. Estava al paleolític!!!
Va pensar i pensar per poder averiguar com anar-se d’allí i anar a la seva època es a dir al present peró mentrestant com un xiquet del paleolític va anar a una cova d’allí prop ell i va anar amb molta por però bueno, al arribar va vore que estaven avorridisims sense fer res i l’home asustat va dir:
  • Voleu que juguem a la PS4?- els paleolítics no sabien que era i l’home la va connectar a un generador de energia que portava i es van posar a jugar, els va agradar molt.
Al arribar al present va anar a un museu i va vore que estava ell amb la PS4 i els paleolítics al voltant


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar el teu comentari !