M'ho varen contar i ho vaig oblidar. Ho vaig veure i ho vaig entendre. Ho vaig fer i ho vaig aprendre. Confucio, 551-479 a.

diumenge, 27 de novembre del 2016

Viatge a l'Antic Egipte

Un dia passejant pel camp vaig escoltar una veu baix d´una pedra . La vaig alçar i vaig veur una cosa que no havia vist mai. Un gnomo. El gnomo em va donar les gràcies perquè quasi no li quedaba aire, i em va preguntat si volia viatjar en una màquina del temps. Jo vaig contestar que si i en un momento vàrem arribar a la màquina del temps. Hi havien moltes èpoques i vaig elegir anar a l´època dels egipcis. Aleshores es va obrir la porta de la màquina del temps i vaig veure per primera vegada Egipte. Allí vaig veure les piràmides per primera vegada. Però quan els egipcis em van veure van creure que era un extraterreste i van començar a llançar-me pedres , llances i moltes coses més. Per sort vaig conseguir fugir i vaig entrar a una pirámide egipcia. Allí un escribà estaba gravant una imatge d´un faraó. Quan em va veure va córrer fins que va estar més lluny de mi. Vaig fotografiar tota la pirámide.
Més tard, vaig anar a altra priàmide on vaig ficar un xicle dins del sarcòfag. Vaig repetir el mateix procés en totes les pirámides que vaig poder trovar. I després vaig tornar a la màquina del temps. Més tard li vaig tornar la màquina al gnomo. I quan vaig arribar a casa vaig pegar les fotos que havia fet amb la càmera. I penjant-les vaig veure que hi havia una foto d´un gravat egipci on apareixia un home actual i egipcis atacant-lo- Eixe home era jo!   

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar el teu comentari !