M'ho varen contar i ho vaig oblidar. Ho vaig veure i ho vaig entendre. Ho vaig fer i ho vaig aprendre. Confucio, 551-479 a.

diumenge, 27 de novembre del 2016

Viatge al descobriment d'Amèrica

Gràcies a una màquina del temps, vaig poder viatjar a l'any 1492 per presenciar el descobriment d'Amèrica.
La màquina es tornà invisible i vaig preseciar molts esdeveniments.
Vaig poder vore com la reina Isabel I donava 2 milions de maravedisos (la moneda de l'època) a Cristòfor. També vaig vore com “La Pinta”, “La Niña” i “La Santa María” eixien del port, amb direcció a les Índies, per comerciar. També vaig vore les desagradables morts d'alguns dels tripulants. Però no vaig fer res perquè aquell no era el moment de la història que jo volia canviar.
Uns mesos després atracaren Guanahani, a les Bahames, que va ser el primer lloc on arribaren d'Amèrica. En aquell moment, jo vaig aparèixer amb el pseudònim de Jose María de Menén, i dient que era un navegant i cartògraf que estava explorant aquestes terres, els vaig aconseguir convèncer de que allò no eren les Índies, sinò un nou continent descobert per ells.
I els vaig avisar de que no els anomenaren indis, perquè si ho feien la gent s'acostumbraria i no seria gaire bo per a la cultura del nou continent.
Aixímque vam quedar en anomenar als natius indígens, i ells van anomenar al continent Cristobèlica, en honor a la reina Isabel I i a Colom.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar el teu comentari !