M'ho varen contar i ho vaig oblidar. Ho vaig veure i ho vaig entendre. Ho vaig fer i ho vaig aprendre. Confucio, 551-479 a.

dimecres, 2 de novembre del 2016

VAGENCIA

                              VAGÈNCIA

Estem al 3005 i València ha canviat molt, una cosa que ha canviat ha sigut el nom que ara es diu Vagència, ara els robots conviuen amb els humans i són molt útils per a persones de totes les edats. Les cases són platetjades i blaus i a la porta hi ha sempre una contrasenya per a que ningun lladre entre.
 Hi havien cotxes robots que són cotxes que van volant sense gasolina, també tenen un GPS per a que tu els digues on vols anar i ell t'emporta al minut.

 Ara no es paga amb diners, ara es paga amb estrukichukies que són com un tipus de monedes, els bitllets també han canviat i es diuen strunguels que són com els bitllets però multicolors.
Al futur no hi haurá govern aixina que els ciutatans prendran les seues opinions pero ni hi prendran totes les decisions ells, si no que també les prendra el rei robotia Rastin V.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar el teu comentari !