M'ho varen contar i ho vaig oblidar. Ho vaig veure i ho vaig entendre. Ho vaig fer i ho vaig aprendre. Confucio, 551-479 a.

dimarts, 1 de novembre del 2016

EL ROBOT VILLÁ

EL ROBOT VILLÀ

Per:Raquel Cutillas Cruañes 

Fa molt,molt de temps un robot que es va crear per accident i gracies al robot es va inventar un cotxe que flotava per l'aire, no era com un avió,però no tenia rodes  hi no tocava el sól.
El robot s'anomenava JNigga,era bó,però després es va convertir en un villá,perquè Veutiwa Grañez li havia dit que no valia per a res i li va sentir mal,perquè ell no era un robot com tots,eixe robot era diferent,tenia sentiments...
Aleshores es va enfadar i va ser un Villà.
Hi havia un heroi que es deia Kimi102,Veutiwa Grañez volia ser la seua companya de heroïns aleshores Veutiwa Grañez per a demostrar a Kimi102 que era valenta , aleshores va cridar auxili per a que Kimi102 fora,desprès li va dir Veutiwa Grañez a Kimi102 que era broma,però que estava a soles 10 min.
Veutiwa Grañez es va donar pressa i va anar a parlar amb JNigga. Quan va arribar al castell de JNigga va cridar a la porta i li va obrir,JNigga recordava qui era,i va començar a pegar-la,però Veutiwa Grañez ja sabia que li anava a pegar,per això es va preparar,J Nigga era de ferro i Veutiwa Grañez no podia pegar-li amb els punys,i la debilitat de JNigga era els diners.
Veutiwa Grañez  va posar la mà a la butxaca i va sacar 80€,JNigga va parar i va agafat els 80€,JNigga li va preguntar a Veutiwa Grañez que perquè li donava els 80€ i
Veutiwa Grañez li va dir que era per a que li perdonara i que fora bon robot,evidentment li va perdonar i va ser bon robot i se'l va donar a Kimi102 de a que supera que ella li havia fet bó i Kimi102 li va dir a Veutiwa Grañez que si volia ser la seua companya i Veutiwa Grañez no se'l va pensar dues vegades,va dir que sí,es varen anomenar:
KIMIWA WHORT.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar el teu comentari !