M'ho varen contar i ho vaig oblidar. Ho vaig veure i ho vaig entendre. Ho vaig fer i ho vaig aprendre. Confucio, 551-479 a.

dimecres, 2 de novembre del 2016

John


Un dia en Reykjavík, la capital D’Islàndia, un dia qualsevol de l’any 2033 en una fàbrica de robots, en la que s’estava fent un sorteig. El guanyador rebria un Intel·ligentísim robot, que ademés de tindre un excel·lent font de coneixements i la capacitat de parlar, hi havia una cosa que només els creadors sabíen: era com un gos guardià, protegia a la seva família al preu que fóra.

Al final li va tocar al senyor Jackenson, que tenia dos xiquets: un de huit anys i l’altre de cinc. Però un altre treballador, el senyor Badjarson, que estava segur que li tocaria, es va enfadar perquè no fos així. Com tenia bastants diners, el senyor Badjarson li va oferir 15.000€ a canvi del robot. Però el senyor Jackenson ho va rebutjar, perquè els xiquets ja s’havien familiaritzat amb ell.

Amb aquella resposta, el senyor Badjarson se’n va anar més enfurismat encara. Així que, amb els seus pinxos contractats per ell, van anar per la nit decidits a fer-se amb el robot, que es deia John.

Però quan van entrar es van endur una desagradable sorpresa, i és que el robot els va atacar a l’endevinar les seves intencions. I els senyor Badjarson i els seus pinxos van anar a la policia.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar el teu comentari !