M'ho varen contar i ho vaig oblidar. Ho vaig veure i ho vaig entendre. Ho vaig fer i ho vaig aprendre. Confucio, 551-479 a.

dimarts, 1 de novembre del 2016

UN VIATGE EMOCIONANT


Hola em dic Valentina, Valentina Teresha estic a una nau espacial, vaig de polissó, estic amagada a la sala de les provisions o també sala b1 no sé on vaig però he pogut escapar.
Jo era  una xiqueta que sempre estava mirant els estels fins que un dia em van regalar un telescopi  per observar el cel.

Quan ja era hora  hora d'anar a dormir em ficava amb el meu llibre d'Astrolofísica amb la llanterna.

Un dia vaig vore un planeta amb el meu súper telescopi des de
eixe moment vaig decidir anar allí.

Als 18 ja era el que volia ser Astrofísica, i ademés vaig estudiar a la millor universitat.
Vaig descobrir moltes estreles i planetes fins i tot li van posar el meu nom a un planeta que era eixe que de menuda vaig descobrir.

Cada vegada els robots dominaven més el mon.Però ningú sap com els robots van començar a dominar el món fen:
   •Ens recetaven  medicaments que no curaven
   •Ens vacunaven de molt petits per a que enmalaltírem de grans .Fiins i tot  la presidenta dels Estats Units era un robot.

Al fi els robots van dominar tot el món,però vam descobrir que al planeta Valentina Teresha hi havia vida.


-Em dic Valentina Teresha vaig de polissó en una nau, estic a la sala de b1 ,vaig a parar al vostre planeta, ràpid contesteu, els robots volen invadir el vostre planeta contesteu ràpid , no sé si podré amagar-me per molt de temps !!!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar el teu comentari !