M'ho varen contar i ho vaig oblidar. Ho vaig veure i ho vaig entendre. Ho vaig fer i ho vaig aprendre. Confucio, 551-479 a.

dimarts, 1 de novembre del 2016

2D80M - Robot

2D80M
Hola, sóc 2D80M i sóc un robot del costat oscur o siga, dels “Darcks”. Treballo a l’exercit de robots, La missió del nostre cap o siga el ”GRAN CAP GHROGR”, és donar por a la gent del planeta Terra per a emportar-se materials al nostre planeta Kripton, allí es on tenim la base principal.
Jo a la base tinc tres amics 3B620, 1CA450 i 2D11M. 3B620 i 1CA450 van a seccions diferents i nosaltres, 2D11M i jo anem a la mateixa.
Fa uns quants anys, exactament a l’any 3109, em van nombrar robot d'exèrcit  i vam anar a la terra per a la mateixa missió que “ens” han manat ara.
Resultat d'imatges de XELON ROBOTS
Varem “aparcar” la nau en mig d’un carrer i varem eixir totes les seccions. Era tot meravellós, vorer als xiquets jugar amb els robots i amics, era tot de un color verd preciós… Però quan passàvem nosaltres pareixia que es tornava tot d’un color gris repugnant i no era gens bonic. Els xiquets tenien por i s’amagaven, era horrible. A una part del carrer vaig vore una xiqueta que deia :” Mamà, jo vull aquell!”, era super bonica. De repent va eixir el cap SCHUDER. Pareixia cabrejat i ens va dir:
- Increïble! No ho entenc!, per què no ho feu ni una vegada la desfilada bé?!. Per càstig 2h d'oxidació amb aigua.
Varem arribar al cap d’oxidació i de repent vaig vore a aquella xiqueta entre nosaltres ens vam ajupir i vaig tornar-la a casa. Em va dir que tenia un nom molt lleig ,llavors hem va anomenar Jimmy. Em va agafar de la mà i em va presentar als seus amics: Pol, Joan i Laia. Llavors em va recordar als meus. Vaig anar a l'habitació on dormim i com tots estan desendollats, vaig portar a tots els meus amics a conèixer als amics de la xiqueta. Llavors es van quedar amb ells .

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar el teu comentari !