M'ho varen contar i ho vaig oblidar. Ho vaig veure i ho vaig entendre. Ho vaig fer i ho vaig aprendre. Confucio, 551-479 a.

dimecres, 2 de novembre del 2016

TOT EL MATEIX, PERÒ A 3049

Hola! Em trobe al C. P. Carles Salvador, es l'hora del pati i tots juguem bé però no sé si durarà molt de temps el jugar lliure al pati per que estem de seleccions i diuen que els profesors seràn canviats per robots que no deixen temps per la diversió i si parlem sense alçar la mà ens poden expulsar durant dos o tres dies!!
I aixó vol dir despedir-nos del pati i que a l'hora de menjar tindrem que esperar el nostre torn no jugant, si no estudiant, repasant... A mi no m'agradas res el concepte de deixar-nos sense diversió ni poder expresar-se... però mentres tant he d'aprofitar el pati, espera he? Hem d'aprofitar-lo tots! Ens quedem sense pati? Mentre jo esté ací, NO! Vaig a fer una protesta sobre acò i espere que l'entengau per que no estic d'acord, gens d'acord...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar el teu comentari !