M'ho varen contar i ho vaig oblidar. Ho vaig veure i ho vaig entendre. Ho vaig fer i ho vaig aprendre. Confucio, 551-479 a.

dimecres, 2 de novembre del 2016

Conte de Ciencia ficció

A l'any 3236 tot havia canviat, els científics havien descobert la inmortalitat, que això consisteix en que viurem per sempre. A més a més, tot el món tenia robots per a que els ajudaren amb la rutina diaria.


Com la gent no moria, va arribar un punt en que no hi cabia més gent a la Terra, així que van decidir fer una cosa, reunir a un equip d'astronautes per a buscar planetes més grans que la Terra i més habitables


Aleshores van anar a Marte i al seu nucli van ficar una màquina per a crear una capa d'ozo i oxígen, amb amplificació de llum solar.



Aleshores van començar a fer viatges, a construir ciutats fins que la meitat de la població de la Terra es va traslladar allí es va equilibrar.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar el teu comentari !