M'ho varen contar i ho vaig oblidar. Ho vaig veure i ho vaig entendre. Ho vaig fer i ho vaig aprendre. Confucio, 551-479 a.

dimecres, 2 de novembre del 2016

EL ROBOT PERFECTE

Això era una vegada un robot que es deia Jife que es deia el millor robot del món, perquè abans de que els humans desaparegueren de la Terra ,el científic més llest del món el va crear.

Aleshores Jife tenia de tot: televisió en l'esquena, un escaner en els ulls per vore qui portava armes i qui no . . .

El problema era que Jife no tenia amics perquè sempre estava presumint de tecnologia.

Això que cada vegada que anava a algún lloc per fer amics no podia resistir dir-los que ell era millor.

Però un dia van aparèixer una lladres que van atacar a els xiquets del parc i va anar Jife i els va salvar. Els xiquets li van agrair però ell es va burlar d'ells xiquets.

Un dia va anar Jife als xiquets, va demanar perdó i es va disculpar
Va conseguir fer amics i no es va burlar mai més.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar el teu comentari !