M'ho varen contar i ho vaig oblidar. Ho vaig veure i ho vaig entendre. Ho vaig fer i ho vaig aprendre. Confucio, 551-479 a.

dimarts, 29 de novembre del 2016

"TIME MACHINE"

TIME MACHINE

Anava jo pel carrer passejant quan vaig passar per davant d’un edifici molt raro que mai havia vist. De sobte tot es va posar negre i vaig notar la fibra d’un sac en la meua cara. Aleshores tot va tornar a la realitat, però jo no entenia molt be el que havia passat. Vaig vore un cilindre molt gran amb un rellotge esfèric damunt.
Vaig mirar al meu voltant i em vaig adonar de que no estava a la ciutat, sino en mig de d’un poble xicotet. Vaig fixar-me en un edifici molt important que estaven fent i vaig reconèixer la seu de la meua ciutat i aleshores vaig pensar que havia viatjat en el temps fins l’Edat Mitjana, quan es va construir la seu.
No sabia com havia arribat ahí però vaig pensar que el cilindre tindria algo que vore. Vaig mirar-lo i damunt de la porta posava “Time Machine”.
Vaig decidir deixar el cilindre en el mateix lloc i anar a pegar una volteta.
Em vaig dirigir cap a la plaça i allí em vaig trobar un mercat; es venia de tot: Fruites, Formatges, Bordats, Cistelles…
Em vaig apropar a la fragua i de sobte va aparèixer un cavaller que volia ferrar el seu cavall.
Ens va explicar que el rei necessitava a tots els soldats per anar-se’n a les Creuades. Ell havia de respondre a la seua crida.
El cavaller es va quedar mirant-me i va dir:
  • Ara que ho pense, necessite un escuder i tu ets la persona perfecta. T’espere en la Porta Nord junt a la muralla.
  • Puc rebutjar la seu ordre, cavaller? - Vaig respondre.
  • No, no tens opció.
Jo vaig assentir amb el cap i li vaig dir que aniria.
Vaig eixir corrents cap al cilindre pensant: - Que estiga allí, que estiga allí! - I estava.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar el teu comentari !