M'ho varen contar i ho vaig oblidar. Ho vaig veure i ho vaig entendre. Ho vaig fer i ho vaig aprendre. Confucio, 551-479 a.

dimecres, 2 de novembre del 2016

ROBOTS

Hi havia una vegada l´any 2.086, una gran notícia !!!! Havien inventat els robots personals, que eren com nosaltres però sols sabien ajudar en la casa, restaurants …..
Un dia tota la gent va anar a comprar-se´n un, tot el mon dia que eren esplèndids fins que un dia va vindre un que va canviar els xips dels robots per a que ho destrossaren tot i que assistiren a les persones.
USA que era l´únic país que els tenia, va cridar a Europa per que feren com pistoles, però que llançaren dards que canviaren el xip, i a canvi els donarien la fórmula de com es feien i Europa va acceptar.
Després de proves i més proves i més proves disparant a dos robots, que els va deixar USA, al final ho van aconseguir, van fer l´intercanvi dels xips . En USA dispara, van dir que si que funcionaven i al final van canviar el xip de tots els robots. I com a recompensa han regalat els robots a Europa.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar el teu comentari !