M'ho varen contar i ho vaig oblidar. Ho vaig veure i ho vaig entendre. Ho vaig fer i ho vaig aprendre. Confucio, 551-479 a.

dimecres, 2 de novembre del 2016

El meu robot S.I.M


Tot va començar quan un xiquet que es deia Jake tenia un somni que era fer una màquina del temps. Així que després de 20 anys ,quan Jake ja era major, va treballar sense parar fins que va fer un robot que tenia seients, botó per a viatjar al futur o passat.

Allí al futur va aterrar a un descampat amb arbres flotants i es va adonar,estava en una illa flotant però uns xiquets jugant a fútbol li van dir que darrere seva hi havia un ascensor per a baixar de l’illa si volia. Va agafar a S.I.M, es deia així el robot,Va vore com uns homes anaven amb patinet volador , era la policía i Jake va anar a preguntar en quin any estava i li van dir al 3028. Jake va cridar: Funciona la meua màquina!-.Després és va girar per a mirar a S.I.M però… No estava! Va buscar i buscar però no el va trobar i va dir:
Si no trobe a S.I.M en menys d'un dia me quedaré ací per a sempre! Aleshores va anar a un restaurant que hi havia per ahí i va preguntar per ell però no li van contestar
, així que va vore un cartell que posava: casa de desig.
Així que va anar i va dir:
-Perdona,hola sóc Jake Einstein i volia pedir un desig l’home li va dir:
Está bé però a canvi me tens que donar la teva roba. I aleshores Jake se la va llevar i S.I.M va aparèixer .
Just quedava una hora però Jake va dir: S.I.M vull que em portes al segle 21 just quan ens vam anar.
Jake al tornar es va fer ric.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar el teu comentari !