M'ho varen contar i ho vaig oblidar. Ho vaig veure i ho vaig entendre. Ho vaig fer i ho vaig aprendre. Confucio, 551-479 a.

dimarts, 1 de novembre del 2016

ELEPHANT BALL

ELEPHANT BALL

Un inventor va construïr una pilota gris. Quan es va girar un moment la pilota va cobrar vida.

Aleshores l’inventor va vore que tenia cara d’elefant.

Li va agafar estima. Però un dia un lladre el va vore i volia la pilota.

Per la nit el lladre va anar a la casa. I va robar la pilota.

Al matí següent l’inventor estava molt trist, perquè li havien robat la pilota.



Aleshores va fer un exèrcit de pilotes. Un porc, un ànec, una vaca i un lleó.

Van atacar al lladre. El porc tirava “raigs laser” per el cul.
La vaca feia gots de llet verinosa.

L’ànec feia explosions quan parlava.
El lleó era el més veloç.



Finalment, l’elefant que era compasiu li va dir:

-Deixeu-lo ell soles volia cuidar-me.
Aleshores el lladre es va llevar la disfressa era l’inventor, volia comprovar les qualitats de tots. L’elefant no ho sabia i es va quedar sorprés.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar el teu comentari !