M'ho varen contar i ho vaig oblidar. Ho vaig veure i ho vaig entendre. Ho vaig fer i ho vaig aprendre. Confucio, 551-479 a.

dimarts, 1 de novembre del 2016

BYOT

En un poble de la Comunitat Valenciana en l'any 2214 a les 11 i 30 de la nit Xavi estava jugant amb un baló.Byot un robot del poble va veure a Xavi jugar i li va preguntar si podia jugar amb ell.

Al dia següent Byot tenía la competicióde aercar,una carrera aerea amb patinets.Els patinets eren com coets.Byot li va regalar unes xapes que si se les posava era un disfresa de robot.Byot va amagar a Xavi darrere d'un arbre per a que no el veieren i poder veure la carrera de Byot.En la carrera eren 8 concursants i Byot era molt bo en aquest joc.Els robots veien d'altres pobles.Cada robot representava al seu poble.
Se van preparar tots i la competició i la competició va començar,Byot al començar anava 6º però al llarg de la carrera alguns robots anaven xocant i se destrosaven en terra.Byot qüasi se cau però va poder seguir .En l'últim tram de la carrera anava tercer,va apretar el botó de supervelocitat  i va quedar primer.
Xavi es va posar molt content al veure que el seu amic havia guanyat.Byot va arreplegar el seu trofeu i Xavi i Byot se'n van anar a cel·lebrar-ho.Xavi va demanar un entrepà i Fanta i Byot suc de ferro i entrepà d'acer per a alimentar-se,això és el que mengen els robots.Xavi als tres dies se'n tenia que anar al sue poble i a Byot,li va donar molta llàstima.Xavi sempre va pensar en Byot i Byot en Xavi.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar el teu comentari !