M'ho varen contar i ho vaig oblidar. Ho vaig veure i ho vaig entendre. Ho vaig fer i ho vaig aprendre. Confucio, 551-479 a.

dissabte, 26 de novembre del 2016

Edison

Vaig entrar en una tenda, i vaig ser transportada al passat. En el passat tenia una carta que posava:

Hola, Noèlia, aquesta vesprada vine a dinar amb mi. No sé quan vindrás però espere que no quan tinga quasi el meu invent.

Atentament    Edison.

Jo no sabia on vivia Edison, aleshores vaig estar preguntant, fins que el vaig trobar.


Quan vaig cridar al timbre Edison va vindre a obrir-me, però quan va anar a ensenyar-me el seu invent es va tropesar i va trencar la bombeta. Després em va dir:
-No sé si funcionarà, aixíns que no li dones molta importància. No la vaig a repetir. Per a què?

-Val d'acord
Vaig dir jo.

Després vaig tornar a entrar en la tenda. I una vegada al present em vaig adonar, que tot eren veles o fogueres, no hi havia ni llum elèctrica, ni televisió.

Mireu si és important la bombeta!





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar el teu comentari !