M'ho varen contar i ho vaig oblidar. Ho vaig veure i ho vaig entendre. Ho vaig fer i ho vaig aprendre. Confucio, 551-479 a.

dissabte, 26 de novembre del 2016

Viatge al passat

En el passat jo  vaig anar al segle XIX i segle XX a conèixer a Albert Einstein.Albert Einstein  és un molt bon matemàtic.Jo en el passat era el seu millor amic d'Albert Einstein.Ell me m'ensenyà moltes coses de matemàtiques.Jo vaig anar en una màquina del temps.El viatge va estar molt emocionant.
Albert era el millor matemàtic per a mi.Einstein i jo ens ho passàvem molt be estudiant matemàtiques.Cada vegada sabia més coses,me les ensenyava a mi.Es gitava molt prompte per a estar descansat.Va descobrir la teoria de la realitivitat.Al principi ningú el creia.Després van comprobar que era cert.En el segle XX Albert va morir,vaig anar al enterro i vaig agarrar la màquina del temps i vaig tornar.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar el teu comentari !