M'ho varen contar i ho vaig oblidar. Ho vaig veure i ho vaig entendre. Ho vaig fer i ho vaig aprendre. Confucio, 551-479 a.

dilluns, 28 de novembre del 2016

Dinosaures 

Per Raquel Cutillas Cruañes 

Alguns que el passat era molt avorrit,però això  jo crec que es una bogeria,perque al passat hi habien dinosaures,i moltes més coses.Un dia vaig fer un viatge amb la megua imaginació,Ivaig arribar a l'època dels dinosaures!
Havia d'aprofitar el moment i investigar tot,perque tal vegada prompte tornaria a la meua època.
Aleshores,em vaig endinsar a l'aventura,uns dinosaures volaven,un es va posar al meu costat i em va deixar pujar i em vaig dormir.Al dia següent estava amb la meua mare dirnt-me: desperta Raquel,que tens col·legi!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar el teu comentari !