M'ho varen contar i ho vaig oblidar. Ho vaig veure i ho vaig entendre. Ho vaig fer i ho vaig aprendre. Confucio, 551-479 a.

dissabte, 29 d’octubre del 2016

LA LLUM DE L'ESPERANÇA

Hola,jo em dic Yng i sóc una lluïtadora amb uns guants-pistola. Jo combatisc com a representant del meu país en torneitjos violents. Una vegada vaig guanyar en un i em deixaren un robot sense nom i li vaig posar de nom Hikari,que significa llum en japonés. S'escriu així:光. Hikari tenía forma humanoide.
La veritat es que va haver un incident amb Hikari. Jo també treballe a la policia internacional i una vegada va haver un cas d'assassinat a un hotel molt famós anomenat "Sidney Paradise's Hotel". Estava plovent molt i en va costar molt anar cap allí. Vaig preguntar al secretari on era l'assassí.
Quan vaig pujar pel pis 10 vaig vore'l. Ell portava una pistola i em va apuntar. Aleshores va aparèixer Hikari. Va dir unes paraules en japonés i aleshores va eixir una llum del seu cos al xic roïn i va desaparèixer. Llavors Hikari va començar a levitar i va dir:
- Jo no sóc d'aquest món. M'he d'anar d'ací...-
Va començar a desaparèixer i van eixir uns pètals negres i van aparèixer al cel amb el seu nom.
光.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar el teu comentari !