M'ho varen contar i ho vaig oblidar. Ho vaig veure i ho vaig entendre. Ho vaig fer i ho vaig aprendre. Confucio, 551-479 a.

dissabte, 29 d’octubre del 2016

EN EL FUTUR

                           EN EL FUTUR...
En el futur viu una xiqueta que es diu Ariadna, la xiqueta, viu en un poble que es diu Algemesí on viu amb els seus pares, i amb la seua germana major que es diu Aitana, que es la meu millor amiga del món mundial.

Aitana té una gossa, un gos i dos gosets catxorrets, que tots els gossos són robots.
La nostra professora és un robot que es diu EVA3000 i quasi tots els professors del món són robots. Encara hi ha una escola que no té robots, l'escola es diu CP Carles Salvador.

Ma mare diu que em vol apuntar allí, a aquella, i jo li dic sempre que no vull anar. Aquest any per a les F.F.D.A (Festes Finals De l'Any) he demanat uns gossos robots, unes sabates voladores, un patinet volador, i per últim un dels nous Ipads que tu li demanes algo amb la veu i el Ipad ho fa. Ja que jo sóc rica, quasi millonària puc demanar, fer, o anar on me done la gana.

Quan ma mare em deixa vaig a visitar a ma tía en la lluna. M' ha mare m' ha contat que cada setmana uns astronautes van a donar-li menjar. Ma mare és la reina de tota la Terra i mon pare és el rei de tota la Terra. Ja que el antic rei ho va declarar. Aixó em converteix a mi en princesa del món.

Jo balle: ballet, ball contempórani, ball clàsic, jo balle de tot.

Els meus pares em compren alguna cosa tots els dies, tinc fins 500 portàtils, 2000 Iphones, 30000 tablets, etc...

En ma casa tinc 4 habitacions per a mí sense contar els 3 banys i els 3 vestidors.

En una habitació... Espera que ha passat, que ha sigut eixe somni, a que ha vingut? Ja ho descobriré.    


                               
                                     Fi






Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar el teu comentari !