M'ho varen contar i ho vaig oblidar. Ho vaig veure i ho vaig entendre. Ho vaig fer i ho vaig aprendre. Confucio, 551-479 a.

dilluns, 31 d’octubre del 2016

AJUDANT A FER INVENTS

AJUDANT A FER INVENTS

Maddie és un robot molt modern, té una pantalla gegant on pots llegir, vore pel·lícules, etc. És del segle XXII, pot volar i també es pot convertir en cotxe. Pot reproduïr qualsevol tipus de música, per això és perfecta per a festes. 


Un dia Maddie va anar a l'aeroport de Solingen perquè li varen dir que tenia que recollir una cosa. Va arribar i... ahí estava jo. Ella no es va sorprendre gens, ja que al sertots robots les persones som com joguets, coses. 

Vaig arribar a sa casa, era tot tan moder que no sabia com utilitzar-lo! Em va dir qje deixara l'equipatge al menjador, i em va portar una cadira, pareixia normal però, només em vaig pujar, va començar a portar-me per tota la casa explicant m'ho tot.


Va explicar-me com utilitzar totes les màquines que tenia.

Al dia següent va portar-me al lloc on treballava, feien qualsevol tipus de robots.

Varen demanar-me la meva opinió, jo vaig suggerir que en comptes de fer cosas tan modernes, que agafaren coses més antigues i que afagiren alguna cosa moderna.

Al cap de dos dies ja havien fet un llibre amb la carcassa dura com al segle XXI però que per dins era digital.

Actualment ajude a fer els disenys de les noves màquines. ; )





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar el teu comentari !