M'ho varen contar i ho vaig oblidar. Ho vaig veure i ho vaig entendre. Ho vaig fer i ho vaig aprendre. Confucio, 551-479 a.

dimarts, 11 d’octubre del 2016

Adela Cortina Orts

Va cursar filosofia i lletres en la universitat de València, va entrar en 1969 en el desapartament de  metafísica.
En 1976, defensa la seua tesi doctoral, sobre Déu en la filosofia transcental Kantiana i ensenya durant un temps en Instituts d'ensenyament un temps mitjà. Una boca d'investigació li permet freqüènciar la Universitat de Músic, on entra en contacte amb el regionalisme crític, el pragmatisme i l'ètica marxista i més en concret  amb la filosofia de Jürgen i Karl.
Al reintegrar-se a l'activitat acadèmica a Espanya, orienta diferentment eles seus interessos d'investigació cap a l'etica.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar el teu comentari !