M'ho varen contar i ho vaig oblidar. Ho vaig veure i ho vaig entendre. Ho vaig fer i ho vaig aprendre. Confucio, 551-479 a.

dilluns, 6 de juny del 2016

UN DIA PERFECTE

El meu dia perfecte començaria amb un sol calent i brillant, jo estaria a un parc aquàtic amb alguns companys de classe, els meus companys i jo ens tiraríem des del tobogà mes alt.

Desprès aniríem a menjar a un restaurant, jo em prendria una hamburguesa amb creïlles i ketchup, després de fer un poc de repós ens aniríem a jugar i a menjar-nos un gelat, per la vesprada  aniríem a ujn parc d'atraccions i ens pujariem a totes

Després tornaríem a casa i jugaríem als videojocs ,bo jugariem a Mario Kart 8, encara que jo no siga molt bhona jugant.

A continuació, soparia una pizza amb formatge, pernil dolç, tomaca, beacon i xampinyons. Quan acabará de sopar voria la final de l'Eurocopa on es trobarien Espanya i Alemanya , per suposat guanyaria Espanya 4-3 i així m'aniria al llit contenta i amb un dia perfecte.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar el teu comentari !