M'ho varen contar i ho vaig oblidar. Ho vaig veure i ho vaig entendre. Ho vaig fer i ho vaig aprendre. Confucio, 551-479 a.

dilluns, 6 de juny del 2016

El meu dia perfefecte

Tot va començar un dia al poble quan em vaig  despertar,però tenia l'ungla unflada i amb sang del dia anterior total era el meu aniversari i els meus cosins i jo anàvem a Aqualandia. Vam eixir amb la furgo del meu tio i la meua cosina i jo vam estar tot el temps parlant i jugant.

A l'arribar el meu pare,la meua cosina,la meua germana i jo vam anar a tirarnos per  e!s fluixets per a prepararnos , però a l'arribar als grans va ser molt divertit perqué la meua germana xillava tant que se l'eescoltava des de dalt del tot i mon pare i la meua germana van tirar-se per uno que tu et posaves dins d'una càpsula el terra s'obria i tu feies caiguda lliure.

A l'arribar a casa em feia un poc de mal el cap de tot el dia però a l'arribar em vaig quedar sense paraules perquè vaig vore globus a la teulada, molt menjar a la taula i una amiga cantant felicitaaaaaaats!!!. Al final vaig anar a dutxar-me i a arreglarme i... festa,festa!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar el teu comentari !