M'ho varen contar i ho vaig oblidar. Ho vaig veure i ho vaig entendre. Ho vaig fer i ho vaig aprendre. Confucio, 551-479 a.

dilluns, 6 de juny del 2016

EL MEU DIA PERFECTE

El meu dia perfecte de diari seria aquell complemament a l'inrevés dels normals. Les hores que fem al cole d'estudiar i treballar, serien hores de pati, i el ratet que utilitzem per esmorzar i descansar, seria el ratet d'estudiar. A més a més, el cole començaria més tard i així no hauria d'alçar-me tan prompte i desdejunaria més tranquil·la.


Les vesprades es podrien quedar iguals perquè una horeta i mitja es passa ràpid.
Durant els caps de setmana jo voldria tindre més temps lliure. Alçar-me quan vulguera, desdejunar vegent la tele i menjant xurros i “vaguejar” tot el dia.


Com vegeu, sóc un poquet “vaga” i no m'agrada molt treballar, però també sé que això no pot ser i que aquesta vida no emportaria a cap lloc. Així que, encara que sommie tots els dies en no tindre obligacions, sé que és un somni impossible si realment vull tindre un futur bo.




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar el teu comentari !