M'ho varen contar i ho vaig oblidar. Ho vaig veure i ho vaig entendre. Ho vaig fer i ho vaig aprendre. Confucio, 551-479 a.

diumenge, 5 de juny del 2016

Un dia perfecte

Un dia perfecte
Seria anar a la platja jugar fins l'hora de dinar. Dinem en un bar dit: "EL BIGOTET". Allí dinem espagetis a la carbonara, un mojete i unes xirimoyes.

A continuació anem al cine a vore la pel·licula " MÉS RARA IMPOSIBLE". Va de una galleta que un gos l'atrapa i estan tant de temps quees casen. I tenen un gos amb pepites i una galleta amb orelles de gos.


Després me compre una botiga de roba i d'animals. Me'n duc tot lo de dins.

Finalment me'n vaig a Londres al millor hotel de tots els meus animals i la meua familia.


Allí sopem:
Pitzza de formatge i un gelat, pinya, xocolata.......

Així seria el meu dia perfecte.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar el teu comentari !