M'ho varen contar i ho vaig oblidar. Ho vaig veure i ho vaig entendre. Ho vaig fer i ho vaig aprendre. Confucio, 551-479 a.

diumenge, 5 de juny del 2016

EL MEU DÍA PERFECTE

El meu dia perfecte seria alçar--me del llit amb el meu gos Tobi i que me despertara al meu pis gegant.

Després d'alçar-me del llit que haguesi  un banquet de menjar per a que jo puga elegir el meu menjar favorit dels de la taula. Després anar a futbol i trobar-me a Lionel Messi d'entrenador i que de repent fitxe a Marc Blasco, Angela i a mi.I anem al FUTBOL CLUB BARCELONA.Després vaig a la piscina del meu xalet i jugo amb els meus amics.Després vaig amb tota l'escola a un lloc gegant i allí em trobo 50€ i de pas compra la loteria amb el número 00001 i com faltava poc per a dir el guanyador....HE GUANYATT!!!.Després pinto un quadre i guanyo un premi.Després per la nit com és la final de la Champions vaig amb els meus amics i GREZMANN em dona la seua camisa.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar el teu comentari !