M'ho varen contar i ho vaig oblidar. Ho vaig veure i ho vaig entendre. Ho vaig fer i ho vaig aprendre. Confucio, 551-479 a.

diumenge, 5 de juny del 2016

El meu dia perfecte

EL MEU DIA PERFECTE

El meu dia perfecte començaria despertant-me quan vulguera i desdejunar un gran pot de cereals.
Després, com no tindria deures ni examens me n'aniria al xalet del meu cosí Carlos i em banyaria en la piscina amb els meus cosins i el meu germà. Ho passariem genial fent guerres d'aigua, jo aniría en equip amb el meu cosí Carlos i el meu germà. Seriem "l'assot de les meues cosines".
Després dinariem a la terrassa una truita de creïlla i de postre maduixes amb nata.
A l'hora de la becadeta, jugariem a la X-Box 360 del meu cosí, i al cap d'un ratet ens banyariem a la piscina i després baixariem al riu on fariem vaixells amb canyes i jugariem a tirar-los pedres per fer punteria. És prou difícil perque són blancs en moviment! També pescariem amb les canyes moltes truites i salmons.
Més tard tornariem a la piscina i jugariem a la mòmia, que va de que un és la mòmia i els altres són exploradors. Si la mòmia toca a un explorador, l'explorador bota dins de la piscina; si passa el temps acordat al principi de la partida i la mòmia no ha pillat a tots els exploradors, la mòmia torna a pagar, si ha pillat a tots, el primer en caure és la mòmia.
Després sopariem un deliciós kebab, i com ens quedariem a dormir  al xalet, ens llitariem a la terrassa a contemplar les estreles tranquil·lament i parlar de les nostres coses amb el meus cosins.
Realment, aquest seria un dia perfecte.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar el teu comentari !