M'ho varen contar i ho vaig oblidar. Ho vaig veure i ho vaig entendre. Ho vaig fer i ho vaig aprendre. Confucio, 551-479 a.

dissabte, 4 de juny del 2016

El meu dia preferit o perfecte.

El meu dia preferit o perfecte:


El meu dia preferit o perfecte seria...
Quan no hi ha col·legi ,un dissabte em toquen loteria,en agost,a la piscina per el meu aniversari,amb tots els deures fets,que tots els meus companys i companyes a la meua festa de l'aniversari.🎉

I el meu dia preferit o perfecte és:

Un dia que vaig anar a casa la meua amiga del meu antic col·legi  que es deia Cynthia,em vaig quedar a dormir i ella té un germà,jugàrem a moltes coses ,a les tenebres,amb la nintendo,a ballar,f ins i tot a vore qui és dormia més prompte, i al matí següent dèiem qui havia guanyat.(VAIG GUANYAR YO😉)


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar el teu comentari !