M'ho varen contar i ho vaig oblidar. Ho vaig veure i ho vaig entendre. Ho vaig fer i ho vaig aprendre. Confucio, 551-479 a.

dissabte, 4 de juny del 2016

EL MEU DIA PERFECTE


Hola! sóc Yuna,com sempre. Avui us vaig a fer dos tipus de descripcions del meu dia perfecte,perquè un és inventat i un altre és reial.

El meu dia perfecte no inventat (reial) va ser quan el meu germá Luka va náixer. Quan m'enviaren una foto del meu germá nascut,vaig sentir-me com si que ja no estaría sola i ademés que ja no seria la menuda de la família. Però no entenc que perquè hem diuen que no mola tindre un bebé.
:|

El meu dia perfecte inventat sería algo així:
Un dia,m'hen aniría a PortAventura i,de aleshores,no tinc que pagar i vaig gratis.


Després me regalen per art de màgia molts diners i un teletransportador. Però
pensaría en altres països i no mel's quedaría,així que ho donaría a països en guerra
i de pobreça,ara com el Salvador i altres. Així,tal vegada pararía una guerra.
Sí,sería perfecte. :)
Moltes grácies per llegir,espere que us haja agradat i adéu!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar el teu comentari !