M'ho varen contar i ho vaig oblidar. Ho vaig veure i ho vaig entendre. Ho vaig fer i ho vaig aprendre. Confucio, 551-479 a.

dissabte, 4 de juny del 2016

EL MEU DIA PERFECTE

Hola sóc Miguel Pastor Gil i us vaig a parlar de com seria el meu dia perfecte.

Primer si apareguera que un geni em comcedira tot el que vulguera. Que si vulguera ser el mes ràpid del món ho fora el més forçut o llest que fora ric o fins i tot llegir el futur.

El segón que tot el món puga menjar perque de repent aparegueren aliments.

El tercer  que tots els meus familiars morts estigueren vius i me donaren regals.

Per últim que eixe dia em tocara la loteria, primitiva, Bonoloto, quiniela, quinigol, bolet de hipica, euromilió i seria el xiquet més ric del món. Espere que us haja agradat i adéu.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar el teu comentari !