M'ho varen contar i ho vaig oblidar. Ho vaig veure i ho vaig entendre. Ho vaig fer i ho vaig aprendre. Confucio, 551-479 a.

dilluns, 6 de juny del 2016

El meu dia perfecte

El meu dia perfecte seria un matí despertar a Xàbia, i ràpidament arreglar-se per anar-se a las piscina.
Que vol dir per a mí arreglar-se? Fer l'esmorçar, el menjar, vestir-se, pentinar-se, dutxar-se, agafar el banyador, la roba, i eixes coses.
Quan estiga tot ben preparat, ma mare i jo aniriem a un lloc determinat, on hauriem quedat amb la meva millor amiga Anna i la seva mare. Desde allí ja ens aniriem totes juntes a la piscina.
Com som molt lentes, al arribar ja seria hora de dinar. De manera que prendriem encisam de pasta que, com no? Hauriem preparat al matí; com tot el demés.
A continuació ens banyariem i jugariem fins a les 20:00 més o menys. Per què hi hauria que tornar a casa.
En casa ens fariem uns entrepans, i ala! Cap a la platja més bonica de Xàbia, El Portitxol.
Una vegada allí sopariem els entrepans , i Anna i jo seguiriem parlant i jugant mentres les mares parlen de... Del que parlen les mares!
Quan ja seria de madrugada, com tindriem son, se n'aniriem a un hotel per a pel jugar i a banyar-se, un altra vegada.
Perquè sigam sincers, qui no voldria repetir 100.000.000 de vegades el seu dia perfecte?



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar el teu comentari !