M'ho varen contar i ho vaig oblidar. Ho vaig veure i ho vaig entendre. Ho vaig fer i ho vaig aprendre. Confucio, 551-479 a.

dissabte, 4 de juny del 2016

EL MEU DIA PERFECTE


El meu dia perfecte
El meu dia perfecte seria en el meu poble:
M'alce un disabte de bona matinadai les meues amigues venen a buscar-me amb les seues bicis. 

Després jo agafe la meua bici i ens anem pel camp ambels gossos. Quan ja ens hem cansat esmorzem els nostres entrepans per ahí pel camp, i tornem al poble. A la hora de dinar, tornem a les nostres cases i quedem a les 4:30, com sempre. 

A les 4:30, ens anem a la granja de mon iaio i li ajudem a replegar els ous de les gallines i mos passegem per ahí. Quan ja ens cansem tornem al poble. 

Quan arribem al poble ensa anem a ca meua "nyam, nyam", (un joc que fem el nostre propi berenar), a les mares que venen de caminar. 

Després ens anem a la piscina i quan ja ens cansem, ens anem al " Jardí" (una plaça), a la"Fira de la cirera" (una fira). 

Al final ens quedem a casa d'una amiga i ens quedem a dormir.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar el teu comentari !