M'ho varen contar i ho vaig oblidar. Ho vaig veure i ho vaig entendre. Ho vaig fer i ho vaig aprendre. Confucio, 551-479 a.

dissabte, 4 de juny del 2016

EL MEU DIA PERFECTE

El meu dia preferit va ser quan un amic que es diu Alex em va invitar al seu aniversari a jugar al painball, als Urbain Painball, un lloc on es juga amb unes pistoles que les carregues amb boletes de pintura.






A mi em va tocar amb Alex. Varem jugar però va estar molt entretingut, a més ens donaren una samarreta i una xapa, i a Alex també una medalla.
Després el pare de Alex ens donà una figureta d'un joc (Skylanders) i a continuació varem anar pels camps jugant a l'amagatall. Finalment li donàrem els regals a Alex i ens vàrem anar.






Quan vaig tornar a dinar, però el meu menjar preferit, macarrons a la carbonara.







Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar el teu comentari !