M'ho varen contar i ho vaig oblidar. Ho vaig veure i ho vaig entendre. Ho vaig fer i ho vaig aprendre. Confucio, 551-479 a.

diumenge, 5 de juny del 2016

El meu dia perfecte

El meu dia perfecte seria un dissabte. Eixe cap de setmana Eva no ens havia posat deures. Així començaria el meu dia perfecte.
Després jugaria amb el meu germà a la NBA amb la “play” del meu oncle i li guanyaria 117-37 (la veritat, en el joc de la NBA només porte dos partits en els que només he jugat un quart però els resultats han sigut 30-10 i 12-22, sempre guanyant jo).
Més tard destronaria al campió d'escacs Magnus Carlsen i em donarien un premi al campió mundial d'escacs més jove.
A continuació formaria el grup “Km 0” i arribaríem al número 1 del món.
Unes hores després guanyaria el campionat del món d'alevins de ciclisme i fitxaria per Etixx-Quick Step

Finalment per celebrar-ho me'n aniria a Méxic per a nadar amb el meu animal preferit, el Tauró Balena, i de pas descobriria una nova espécie, que es veu que es un dels seus àpats preferits:la Gamba Gegant de Méxic.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar el teu comentari !