M'ho varen contar i ho vaig oblidar. Ho vaig veure i ho vaig entendre. Ho vaig fer i ho vaig aprendre. Confucio, 551-479 a.

diumenge, 5 de juny del 2016

El meu dia perfecte

                     
Vam anar a Galicia a un hotel de cinc estrelles molt xulo i després vam anar a Pinto Madrid al poble de A.CONTADOR i l'hotel estava al costat d'on celebra les seues victories i van sopar a un restaurant que tirava aigua per el costats i van sopar de categoria .Al dia següent jo i el meu germà creiem que anavem a València ja però no, vam anar a la Warner, mai havien estat a la Warner i molava més els de aigua de la Warner que el de Portaventura peró els de aire no.Els van mullar molt tots, els meu pare, la meua mare, el meu germa i jo .Els ho vam passar de categoria i l'atracció que més me va agradar va ser els donuts




   

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar el teu comentari !