M'ho varen contar i ho vaig oblidar. Ho vaig veure i ho vaig entendre. Ho vaig fer i ho vaig aprendre. Confucio, 551-479 a.

diumenge, 5 de juny del 2016

El meu dia perfecte

El meu dia perfecte


El meu dia perfecte seria...Un dia de  estiu, concretament el dia del meu aniversari, amb la família del meu pare.

Em despertaria més o menys a les déu. Desdejunaríem Katia,  Marco, el meu pare i jo unes galetes de " STAR WARS".Després de desdejunar, Marco i jo baixaríem a jugar amb les trompes de Ninjago. Volarien fins a més de 5 metres. Faríem molts duels. En un dels duels la meua tromap cauria damunt de la de Marco. Seguitíem jugant fins que vingueren els invitats. Quan vinguerern el sinvitats, els meus iaios i els meus tios començaréin a replegar llenya de pí per a fer una torrà. Mestre replegàvem pinyes, veuríem dos esquirols perseguint-se. Quan acabàrem de buscar llenya, jugaríem a futbol. Els equips serien: el meu pare contra Marco i jo. Al final quedaríem huit a set i guanyaríem. I jo ficaria dos gols. Després menjaríem dos xultes de corder cada u i una hamburguesa. Després de menjar, veuríem la pel·lícula “ The Flash”. Quan acabarem de veur la pel·lícula ens cridaríem per a menjar el pastís. El pastís seria de tres xocolates. Estaria boníssim. Després per fi arribaría el torn de repartir els regals. Em regalaríem: 8 figures de Lego Star Wars, una nau ambpersonatges de Xmen de Lego Marvel i una baralla de cartes Pokemon. Després d´una hora en aniríem a la platja. Seria bandera groga. Marco i jo jugaríem lluitat contra les ones. Al final s´anirien els invitats, soparien i ens aniren a dormir.
I així seria el meu dia perfecte.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar el teu comentari !