M'ho varen contar i ho vaig oblidar. Ho vaig veure i ho vaig entendre. Ho vaig fer i ho vaig aprendre. Confucio, 551-479 a.

diumenge, 5 de juny del 2016

EL MEU DIA PERFECTE



El meu dia perfecte seria que quan anara al col·legi anara puntual com quasi sempre. Després que en el col·legi ferem moltes activitats de jugar.

També en el pati férem una gimcana 5è contra 6è, i que guanyarem clar. Quan acabe el col·legi, al anar a casa, que l'ascensor estiguera baix, perquè sempre em molesta esperar-lo perquè és molt lent. 

En casa per a berenar voldria que hagueren galetes perquè a vegades no hi ha berenar i tinc que anar a comprar-lo. Quan acabara de berenar no tindriem deures perque havíem jugat tot el dia en el col·legi, com no tindria deures m'aniria a jugar o a vore la tele.

En l'hora de sopar, el sopar seria uns dels meus menjars favorits. I per l'últim m'agradaria que jo i el meu pare ens posàrem a vore una peli i quan acabara tindria més son i em dormiria més agust.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar el teu comentari !