M'ho varen contar i ho vaig oblidar. Ho vaig veure i ho vaig entendre. Ho vaig fer i ho vaig aprendre. Confucio, 551-479 a.

diumenge, 5 de juny del 2016

DIA PERFECTE

El dia perfecte seria en estiu i la meva mare em compra un gos. A les 10:00 jugue amb el gos fins que ens cansem i li done de beure i després de menjar, Jordi estaria en casa d'un amic seu.
Em passaria 15 minuts a jugar a la WII U, a continuació el gos es posa a dormir a les 12:30.
A les 13:00 menjariem xulles, salsitxes i beicon i quan acabe mire Steven universe, una serie molt guai i faria esport fins les 14:00. Me n'aniria a dormir a les 14:00 fins les 17:00 fins que em desperta el gos.
Aniré a menjar, després de veure videos fins que em quede sopa a les 21:00.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar el teu comentari !