M'ho varen contar i ho vaig oblidar. Ho vaig veure i ho vaig entendre. Ho vaig fer i ho vaig aprendre. Confucio, 551-479 a.

diumenge, 5 de juny del 2016

El dia perfecte

Hola sóc Marc i vos vaig a dir el meu dia perfecte per a mi.
El dia perfecte seria alçar-me a una hora determinada per a jugar un torneig de fútbol en Maiami amb el meu equip.Millor encara,si la meva família,amics...etc vingueren a veurem jugar en Maiami contra el Barça,Real Madrid i Atletic de Madrid.Molt millor si guanyàrem el torneig i ens donaren una copa a cada u.

A mig dia m'agradaria dinar amb els meus amics,els companys de fútbol i amb la familia.Per la vesprada també m'agradaria vore la ciutat de Maiami i quedar-me unes setmanes en Maiami per a conèixer.Per la nit m'agradaria estar en un hotel de Maiami i mirar la final de masterchef 4.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar el teu comentari !