M'ho varen contar i ho vaig oblidar. Ho vaig veure i ho vaig entendre. Ho vaig fer i ho vaig aprendre. Confucio, 551-479 a.

divendres, 3 de juny del 2016

EL MEU DIA PERFECTE

El meu dia perfecte és un dia normal, fent totes les coses que més m'agrada fer.

Per començar el dia, m'alçaria no molt prompte, desdejunaria tortetes i llet, perquè és el meu desdejuni  preferit.

Després em posaria un traje de bany i quedaria amb algunes amigues o la meva cosina Claudia per anar a la piscina, perquè quan fa calor és molt divertit anar a banyar-se a la piscina, i portaria una pilota i una pistola d'aigua, per a jugar.

A continuació m'agradaria dinar a casa amb la meva familia, perquè sempre dine al menjador de l'escola.

Diria als meus pares que prepararen macarrons a la bolonyesa, perquè és el meu menjar preferit, i de postre un gelat de xocolata.



En acabar de dinar, aniriem a un parc d'atraccions.
Després d'anar al parc d'atraccions aniria a casa per poder jugar amb la meva germana, a continuació  si m'haguera cansat  de jugar  i encara no fòra de nit, aniria a caminar amb la meva mare, perquè hi ha que fer exercici.

A continuació anirien a casa, mentres la meva mare i el meu pare fan el sopar aniria a la meva habitació i faria manualitats, cartes, dibuixos i més coses.

Soparia, després de sopar  m'agradaria anar a vore les estreles amb mon pare.
Després de vore les estreles, m'aniria al llit i somiaria en el que poguera fer al dia següent.









Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar el teu comentari !