M'ho varen contar i ho vaig oblidar. Ho vaig veure i ho vaig entendre. Ho vaig fer i ho vaig aprendre. Confucio, 551-479 a.

dimarts, 7 de juny del 2016

El meu dia perfecte

               EL MEU DIA PERFECTE
El meu dia perfecte seria així: 
- No tindria deures 
- Que siguera un dia d'estiu
- Que siguera el meu cumple
- Que a ma mare li tocara la loteria i a mon pare també
- Que compraren tot el que jo vullguera
- Que naixquera eixe dia un germanet/a meu/a
- Que la meua germana no em pegara
- Que ma mare i mon pare tornaren a estar junts
- Que després tornaren eixe dia a tindreun altre/a fill/a i forem quate germans/es
- Que els meus avis per part de mon pare estigueren vius, almenys eixe dia 
-Que jo ja siguera adolescent 
- Que eixe dia cumplira 18 anys
- Que eixe dia ma mare i mon pare em deixaren eixir am les meues amigues per el carrer i quedar amb tota la meua pandilla


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar el teu comentari !