M'ho varen contar i ho vaig oblidar. Ho vaig veure i ho vaig entendre. Ho vaig fer i ho vaig aprendre. Confucio, 551-479 a.

dijous, 21 d’abril del 2016

TEMPESTA

A qui trobe aquesta carta, sóc Balma García Bausà:

Necessite ajuda, estava a un vaixell que anava a Hawai, fa una setmana i mitja una gran tempesta va afonar el nostre vaixell. El capità va ordenar que ens posarem els salvavides i vaig pujar a un bot salvavides, però des d'aquell moment no recorde res més.

Per sort vaig sobreviure a aquell desastre, quan vaig despertar estava mullada, el bot salvavides estava trencat i feia moltíssima calor, uns minuts després em vaig adonar de que estava a una illa deserta. Amb el que va sobrar del bot salvavides i unes palmeres em vaig fer un refugi per protegir-me del Sol.

Per menjar, vaig agafar un tros de palmera i una corda que hi havia al bot salvavides i vaig fer una canya de pescar. No pescava molt, però algo pescava. Per beure utilitzava l'aigua dels cocos que hi ha a les palmeres.

Tots els dies porte pedres i escric a l'arena la paraula "HELP" per si passa algun avió o transport i em rescata.

Espere respostes de qui haja llegit aquesta carta. Per favor vingueu!!!!
           No vull quedar-me ací!!!!
           Per favor!!!
           Adéu!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar el teu comentari !