M'ho varen contar i ho vaig oblidar. Ho vaig veure i ho vaig entendre. Ho vaig fer i ho vaig aprendre. Confucio, 551-479 a.

dijous, 21 d’abril del 2016

NÀUFRAG

Hola lector:
Estic perdut en una illa amb una selva dins, estic al est d'Àfrica. M'alimente dels ous dels pardals i de la seua carn, estic fent una casa al costat del riu.
Per desdejunar em menge els ous cuinats en la fogata que faig i em bec el liquid dels cocos que em trobe al terra. I partisc els cocos amb els arbres i la meua força. 
Em fa rabia haver-me perdut aqui.
Les serps, tinc molt de cuidat amb elles i de xafar-les. Vaig a pescar amb un pal i el fil de la meua camisa, pose cucs que desenterre i pille peixos mitjans. Sé fer armes de pedra per caçar animals més grans i defensar-me.

Estic nerviós, vull que vinga alguna persona abans de morir, qualsevol. Ara estic escrivint amb un pal carbonitzat i vaig a posar-ho en una botella de  vi que tenia abans d'estrellar-me. Ajuda!

Adèu: Dídac



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar el teu comentari !