M'ho varen contar i ho vaig oblidar. Ho vaig veure i ho vaig entendre. Ho vaig fer i ho vaig aprendre. Confucio, 551-479 a.

dijous, 21 d’abril del 2016

Carta

Estimada persona que estigues llegint aquesta carta:
Estic perdut en una illa perquè estava pescant en el meu vaixell i ha hagut una tempesta molt forta i he aparegut de sobte a una illa desconeguda.
Quan el meu vaixell es va afonar, estàvem prop de l'illa de Gran Canaria i ara estic al sud, en una illa desconeguda.
Sóc Jordi Revert Agustí i visc en València en el carrer Torreta de Miramar.
Comuniquen als meus pares que vull tornar a casa i que estic bé, perquè hi han fruits, cocos, algun que altre peix....
També tinc una cabanya feta amb troncs, fulles i plaques de fusta d´altres naufragis.
Espere que vinga un vaixell o un helicòpter per ajudar-me i poder eixir d´ací molt prompte.
Tinc una mica de fred i em sent sol.
Ajudeu-me !!!!
                                                                        Jordi

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar el teu comentari !