M'ho varen contar i ho vaig oblidar. Ho vaig veure i ho vaig entendre. Ho vaig fer i ho vaig aprendre. Confucio, 551-479 a.

diumenge, 24 d’abril del 2016

Salvat per Casualitat

Eren les vacances d'estiu:

Jo navegava en solitari en el creuer que em portaria a unes vacances somiades a l'Illa de Sant Maurici. Dic que anava en solitari no perquè era l'única persona de la tripulació, que hi havia un fum, sino perquè no m'acompanyava ningun amic conegut. Anava jo sol. De sobte, quan estava llegint en la meua cabina, vaig sentir un soroll metàlic. Com si alguna cos s'estiguera afilant. Després em vaig donar conte de que s'havia fet un forat gran. Vaig anar corrents a obrir la porta per a escapar, no sense abans agafar totes les meues pertinences. 

Vaig avisar a tot el món i ens van dir que agafarem els bots i ens anesim. Jo vaig agafar un i me'n vaig anar, de nou sol. A les dos hores em vaig trobar en una illa deserta. Vaig pensar en el que havia vist en molts llocs:ficar un missatge dins d'una ampolla. I aixó vaig fer. En el missatge deia que estava perdut en una illa deserta de l'Oceà Pacífic prop de l'Illa de Sant Maurici. 
A les tres hores un vaixell turístic que passava em va trobar per casualitat i em va portar a Sant Maurici, que era el seu destí. Respecte a l'ampolla, es va trobar quinze anys després.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per deixar el teu comentari !